Informacje

RAMOWY PLAN DNIA

7:00-8:00 – schodzenie się dzieci: gry i, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci, zabawy tematyczne, zabawy ruchowe integrujące grupę

8:00-9:00 – przygotowanie do śniadania, czynności samoobsługowe,  śniadanie, przestrzeganie zasad dobrego zachowania podczas spożywania posiłku; realizacja programu Dwujęzyczne Dzieci, realizacja programu „Czytam, bo lubię” -czytanie metodą bostońską, zabawy ortofoniczne, zabawy ruchowe, zabawy dowolne

9:00-10:00 – zajęcia wychowawczo-dydaktyczne z całą grupą, zabawy badawcze, zajęcia umuzykalniające, rozwijające mowę i myślenie, kształtowanie pojęć matematycznych, zabawy ruchowe (czas trwania w zależności od grupy wiekowej 15-30 min)

10:00-10:45 – czynności samoobsługowe przed wyjściem na zewnątrz, gry i zabawy ruchowe na świeżym powietrzu, zabawy swobodne i organizowane przez nauczyciela z wykorzystaniem sprzętu terenowego, wykorzystywanie i tworzenie okazji do poznawania rzeczywistości przyrodniczej

10:45-11:15 – przygotowanie do posiłku, czynności higieniczne, zupa

11:15-13:00 – przygotowanie do odpoczynku, czynności samoobsługowe, leżakowanie, słuchanie muzyki relaksacyjnej, zabawy w grupach i parach, gry stolikowe, zabawy konstrukcyjne, układanie puzzli, praca indywidualna

13:00-13:30 – przygotowanie do posiłku, czynności samoobsługowe, czynności higieniczne,

obiad – II danie

13:30-15:00 – zabawy konstrukcyjno-manipulacyjne, gry i zabawy stolikowe, zabawy ruchowe, ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości, praca stymulacyjna, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci

15:00- 17:00 – przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek, zabawy konstrukcyjne, zabawy dowolne w sali lub na podwórku przedszkolnym

 

Stawki za pobyt dzieci w przedszkolu ponad 5 godzin:

Uchwała w sprawie opłat w Przedszkolu


Reforma oświaty w Gminie Celestynów

Od nowego roku szkolnego 2017/2018 w Polsce weszły w życie zmiany w systemie edukacji – pierwszy rocznik uczniów klas VII szkół podstawowych, wygaszanie gimnazjów, szkoły branżowe. Wiadomym jest, iż sprawne i efektywne wdrażanie nowej struktury szkolnictwa wymaga okresu przejściowego, który…

Więcej